Onderwijs

Stichting Integratieve Diergeneeskunde richt zich op het organiseren van cursussen, workshops en lezingen ten behoeve van het geven van praktisch onderwijs in integratieve diergeneeskunde. Integratieve diergeneeskunde combineert verschillende behandelmethoden die elkaar aanvullen tot een holistische benadering waarbij het dier in zijn geheel behandeld wordt.

Behandelmethoden waar we de nadruk op willen leggen zijn de reguliere diergeneeskunde, voeding, orthomoleculaire voeding, acupunctuur, Chinese kruiden, Tui Na, manuele therapie, homeopathie, bloesemtherapie, aromatherapie, fytotherapie, coaching tussen mens en dier en communicatie.

De cursussen, workshops en lezingen worden georganiseerd door Stichting Integratieve Diergeneeskunde en door Natuurlijk Gezonde Dieren. Een groot deel van de winst van het onderwijs zal besteedt worden ten gunste van het onderzoek.

happy dog